Renard Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 (redigerad) Dead Island är ett kommande open-world zombiespel som utvecklas av Techland till Playstation 3, Xbox 360 och PC. Spelet utspelar sig på en paradisö, som gått och förvandlats till ett zombieinfesterat helvete. Du kommer som spelare kunna utforska ön i samma anda som Fallout-spelen och Oblivion (om jag förstått det rätt). Spelet kommer fokusera väldigt mycket på hand-to-hand combat, och spelet har en fysik som baseras på exakt var på kroppen du slår en zombie. Hugger du en zombie i magen med en yxa kommer magen spricka och tarmar hänga och slänga tex. Spelet släpptes den 9 September och finns nu ute i butikerna! Ett spel i min smak for sure! Redigerad 15 september, 2011 av Renard 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 SO MUCH BLOOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 SO MUCH BLOOD THAT'S THE WAY I WANT IT!! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 THAT'S THE WAY I WANT IT!! Den enda sången jag inte klarade på Guitar Hero 3,oavsett vilken svårighetsgrad. NO JOKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Fett! När släpps det? Har inget att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Fett! När släpps det? Har inget att spela Det släpps i år! Exakt datum är inte bestämt än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Mycket, mycket MYCKET intressant. Kan bli zombie spelet jag väntat på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Jag brukar inte vara så mycket för zombie-spel (eller filmer heller för den delen), but I'll be damned if I don't own this by the end of the year! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Jag brukar inte vara så mycket för zombie-spel (eller filmer heller för den delen), but I'll be damned if I don't own this by the end of the year! Sjukt att se vad en trailer helt utan gameplay kan ge för intryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Åååååååh ge mig!! "utforska ön i samma anda som Fallout-spelen " - weapon customization - set on an open world tropical island - RPG elements for character development - hordes of gruesome zombies Jag vill ha det nu! Curse LEVEL om dem inte gör ett specialnummer om det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Åååååååh ge mig!! "utforska ön i samma anda som Fallout-spelen " - weapon customization - set on an open world tropical island - RPG elements for character development - hordes of gruesome zombies Jag vill ha det nu! Curse LEVEL om dem inte gör ett specialnummer om det här spelet. Yeah, whatever he said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Level? Har de en hemsida, hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Level? Har de en hemsida, hittar inget. http://loading.se/mag_level.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Ser mycket intresant ut.Längtar tills man får se Gameplay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 (redigerad) Lite bilder på spelet Tror några bilder är gamla, men man ser nog lite hur spelet ser ut. Ön och sådär. Redigerad 17 februari, 2011 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Kommer spelet vara i SP/MP eller bägge lägerna? Kommer spelet vara free-2-play? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Kommer spelet vara i SP/MP eller bägge lägerna? Kommer spelet vara free-2-play? Om det är Mp/Sp är för tidigt att ha ett svar på. Och gratis att spela kommer det inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Om det är Mp/Sp är för tidigt att ha ett svar på. Och gratis att spela kommer det inte vara. Det är ju till Playstation, klart det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Vad snackar ni om? Spelet kommer väl säljas som vilket spel som helst och kommer självklart inte kosta att spela. Det är inget MMORPG. Och Vice: DC Universe Online finns det till PS3 och kräver att man köper speltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 (redigerad) Det är ju till Playstation, klart det är gratis Menade mer att spelet kommer kosta. Det är inget du bara kan laddahem och spela gratis. Menar ingen månadskostnad eller så, bara att själva spelet kommer kosta pengar Redigerad 17 februari, 2011 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts